pylon

Dlaczego warto umieszczać pylony reklamowe przy budynku firmy?

Często zdarza się sytuacja, w której przedsiębiorca, nabywszy lokal w dogodnym miejscu – w środku miasta, czy też wybudowawszy swój obiekt usługowo-handlowy w centrum strefy biznesowej, zachodzi w głowę, dlaczego jego firma nie cieszy się tak dużą popularnością, jak inne. Wszak poczynione zostały odpowiednie nakłady finansowe na reklamę, a też i lokalizacja powinna dostarczyć klientów.

Jednak nierzadko błędem ze strony właścicieli takich działalności jest zaniedbanie widoczności firmy. Nie chodzi bowiem tylko o to, by miała ona swój szyld czy litery przestrzenne na froncie. Istotne jest to, szczególnie w strefach biznesowych, aby potencjalny klient mógł zauważyć, że dana działalność znajduje się w określonym miejscu bez odrywania wzroku od drogi. To zaś gwarantują pylony (zwane również totemami), które można nabyć wprost od producenta reklam.

Czym są pylony reklamowe?

Jest to specyficzna forma oznaczenia działalności firmy – rodzaj drogowskazu, często wysokiego i podłużnego (a tym samym – doskonale widocznego), kierującego klientów do naszej siedziby. Pomaga zaznaczyć obecność danej instytucji czy działalności gospodarczej na określonym obszarze. Ma charakter nie tylko promocyjny, ale też informacyjny, gdyż można zamieścić na nim ogólne wskazówki dojazdu do poszczególnych oddziałów (tj. odbiór/przekazanie towaru, biuro obsługi klienta itd.).

Pylon reklamowy dostarczony przez producenta, jako reklama zewnętrzna, jest odporny na różne czynniki pogodowe. Może być również podświetlany, dzięki czemu jest doskonale dostrzegany o każdej porze dnia i nocy. Dzięki doskonałej widoczności nawet z dużej odległości oraz szerokiej możliwości personalizacji, pylony cieszą się szczególnym zainteresowaniem zarówno ze strony hoteli, stacji benzynowych, centrów handlowych, szpitali, jak i każdej innej działalności gospodarczej.

Czemu warto postawić na pylon?

Oprócz tego, że jest to świetny sposób na reklamę oraz poinformowanie potencjalnych klientów o swojej obecności na wybranym rynku, to przede wszystkim dodaje on prestiżu. Świadczy to bowiem o tym, że daną firmę stać na taką formę reklamy, dąży do przebicia się przez szereg innych działalności, wychodząc naprzeciw klientom.

Zaletą od strony technicznej jest też fakt, że pylony są obiektami wolnostojącymi, nieingerującymi w konstrukcję budynku. Tym samym – nie psują jego kompozycji.

Pokaż, gdzie jesteś!

Pylon to idealna forma reklamy w miejscach, w których występują one wyjątkowo gęsto. Pomaga zaznaczyć obecność w strefie biznesowej czy przestrzeni urbanistycznej, a przede wszystkim – podnosi pozycję firmy. Należy jednak pamiętać, aby wybrać dobrego producenta, który zadba o niebagatelny design i odpowiednie, trwałe materiały.

Brak komentarzy

Zostaw komentarz: