toPROMO – producent reklam świetlnych

Chcesz, aby Twoja firma wyróżniła się na tle innych, a także zapadła w pamięć potencjalnego klienta? Pomoże Ci w tym profesjonalnie przygotowana reklama świetlna, która będzie zwracać uwagę zarówno w ciągu dnia, jak i w nocy.

Producent reklam świetlnych toPROMO zajmie się:

  • projektem zgodnym z identyfikacją wizualną firmy;
  • produkcją wysokiej jakości reklamy świetlnej z wykorzystaniem energooszczędnej technologii LED;
  • bezpiecznym i trwałym montażem w widocznym, reprezentacyjnym miejscu.

Reklamy świetlne to wiele możliwości dopasowanych do Twoich potrzeb, pozytywnie wzmacniających branding.

 

W toPROMO wykonamy dla Ciebie:

  • litery przestrzenne (3D);
  • kasetony frezowane;
  • kasetony napinane / winylowe;
  • kasetony tekstylne.

Sprawdź korzyści reklam zewnętrznych LED.

 

Na czym polega reklama świetlna LED – korzyści

Reklama świetlna (podświetlana) to doskonały sposób na to, aby przyciągnąć uwagę przechodniów, nowych klientów – jest niezbędnym rozwiązaniem dla firm o charakterze lokalnym, a także sposobem na budowanie wizerunku. Dotyczy to w szczególności przestrzeni miejskich, w których dobrze zaprojektowana, estetyczna reklama świetlna pozwala odróżnić się od wielu innych przedsiębiorstw, znajdujących się wokoło.

Zewnętrzna reklama LED przygotowana przez producenta reklam świetlnych może mieć formę szyldu, baneru, czy pylonu, w których podświetlony jest cały obszar lub same litery (zwykle to nazwa marki lub istotne informacje, np. zakres działalności). Działa na odbiorcę nie tylko w nocy, ale też w dzień – jest to możliwe dzięki zastosowaniu odpowiedniej kolorystyki.

Reklamy świetlne są efektowne i mimo mniejszych rozmiarów, często bardziej skuteczne niż wielkoformatowe billboardy. Mają też jeszcze jedną, zasadniczą zaletę – są mniej nachalne, bardziej estetyczne, a przez to o wiele lepiej przyjmowane przez odbiorców.

Natomiast zastosowanie technologii LED to korzyść dla przedsiębiorców. Jako producent reklam świetlnych dbamy o to, aby koszty utrzymania naszych produktów były niskie. Natomiast zastosowanie technologii LED to korzyść dla przedsiębiorców. Jako producent reklam świetlnych dbamy o to, aby koszty utrzymania naszych produktów były niskie. Oświetlenie LED sprawia, że są one doskonale widoczne różnych warunkach otoczenia, a wykonanie z wysokiej jakości materiałów zapewnia odpowiednią trwałość.

I co najważniejsze, reklamy świetlne to sposób na to, aby poprzez branding siedziby firmy budować świadomość marki. Zapada ona w pamięć potencjalnych klientów i Ci wiedzą, gdzie się kierować, gdy będą chcieli skorzystać z usług/produktów, które oferujesz.

Jak wybrać reklamy świetlne LED?

Reklama świetlna wykonana w technologii LED jest energooszczędna, przyciąga klientów przez całą dobę. Dlatego jej konstrukcja musi być wytrzymała, odporna na drgania, uderzenia oraz działanie skrajnych temperatur. Oprócz tego powinna być dostosowana do Twoich potrzeb i warunków, w jakich będzie montowana. Co masz do wyboru?

Rodzaje reklam świetlnych

Kasetony frezowane wykonane są z płyty dibond oraz z profili aluminiowych. Podświetlone są w nich litery lub wycięte kształty. To rozwiązanie sprawdzi się jako szyld zewnętrzny lub wewnętrzny, aczkolwiek ze względu na większą wagę, musi być trwale zamocowany.

W przypadku kasetonów winylowych stosuje się specjalną, elastyczną tkaninę rozciągniętą na aluminiowej ramie ze wzmocnieniami oraz plecami z aluminium. Kasetony winylowe często są wykorzystywane w przypadku dużych, wielkopowierzchniowych reklam, ponieważ pomimo tego, że wykonane są z kilku elementów, tworzą spójną całość, bez widocznych łączeń. To dobry wybór, gdy zależy Ci na wielkoformatowej reklamie, którą można w prosty i stabilny sposób zamontować.

Podobnym rozwiązaniem są reklamowe kasetony tekstylne, jednak te nadają się wyłącznie do ekspozycji wewnętrznej. Tak jak winylowe, charakteryzują się niską wagą, co jest ich dużą zaletą. Materiał jest równomiernie podświetlony, taka reklama doskonale sprawdza się w przypadku grafik, obrazów. Co więcej, kasetony tekstylne mogą być składane i rozkładane, wykorzystywane na różnego rodzaju wydarzeniach, targach. Można je też zmieniać, by nieustannie zaskakiwać klientów.

Nowoczesnym i estetycznym sposobem na oznakowanie siedziby firmy (sklepu, restauracji, punktu usługowego) są litery przestrzenne. Mogą być wykonane z plexi lub dibondu, w różnych konfiguracjach (podświetlenie frontu, tyłu i frontu, wyłącznie tyłu). Dzięki temu można nienachalnie wyeksponować nazwę marki.

Pozostałe zastosowania reklamy świetlnej to m.in. pylony, czyli wolnostojące reklamy zewnętrzne, tablice dojazdowe wskazujące klientom, w jakim kierunku mają jechać, aby dotrzeć do siedziby Twojej firmy, a także tzw. POS (potykacze, standy, stojaki).

Projekt reklamy świetlnej

Dobrze wykonana, trwała konstrukcja reklamy świetlnej to jedno. Aby była skuteczna, ważny jest projekt, jaki przygotuje producent. W toPROMO zajmujemy się nie tylko produkcją, ale na podstawie analizy potrzeb oraz identyfikacji wizualnej marki, stworzymy również reklamę świetlną, która będzie zgodna z wizerunkiem marki. Napisz do nas, jeśli szukasz estetycznej i skutecznej reklamy.