Jak wybrać litery przestrzenne, aby zwrócić uwagę na swoją firmę?

To, czy firma będzie cieszyła się zainteresowaniem ze strony klientów, uzależnione jest nie tylko od sprawnego marketingu czy jakości usług, ale również od tego, w jaki sposób zaznacza swoją obecność pośród innych przedsiębiorstw. Litery przestrzenne to jeden z najlepszych i najefektywniejszych sposobów na to, aby ukazać klientom, w którym miejscu mają szukać danej marki. Ich dobór jednak nie może być dowolny, a o jego trafności decyduje co najmniej kilka przesłanek.

Jak zatem należy wybrać takie litery 3D, aby nie tylko zwrócić, ale również przykuć uwagę potencjalnych klientów?

Ważne jest miejsce zamontowania

Zazwyczaj litery przestrzenne kojarzy się z instalacją na elewacji siedziby. Jednak nie jest to regułą. Czasem bowiem montuje się je wewnątrz różnych obiektów – w recepcjach, nad wydzielonymi stoiskami czy też w poszczególnych pomieszczeniach w siedzibie firmy.

Litery przestrzenne

Od tego, gdzie będą osadzone, zależy m.in. ich wielkość, ale też użyty w produkcji materiał. W przypadku tych zawieszanych na zewnątrz wymagany będzie surowiec, który oprze się czynnikom atmosferycznym. Zasadniczo największą trwałość oferują te napisy wykonane z taśmy aluminiowej, plexi i PCV, które opierają się nie tylko działaniu czasu, ale również negatywnym skutkom promieniowania słonecznego czy wilgoci.

Z drugiej strony litery przestrzenne mogą być podświetlane modułami led, dzięki czemu, szczególnie te zewnętrzne, są o wiele lepiej widziane wieczorami z większej odległości. Można również zadbać o dodatkowe efekty, jak na przykład tzw. echo/halo, które uatrakcyjnią napis. Również od tego, czy litery będą świecące same w sobie, czy też podświetlane od przodu, uzależniony jest materiał, z którego zostaną wykonane.

Estetyka wykonania

To, jak litery reklamowe zostaną odebrane przez klientów, zależy w dużej mierze od ich producenta. Profesjonalny wytwórca zadba nie tylko o to, żeby same napisy zostały elegancko wykonane, ale również o ich montaż, aby odbył się bez uszczerbku dla elewacji.

Estetyka niechybnie wiąże się również z atrakcyjnym designem. Warto więc zawczasu zastanowić się nad graficznym wyglądem nazwy firmy, gdyż może on bowiem na długi czas zapisać się w pamięci odbiorców jako charakterystyczny dla danej działalności gospodarczej czy instytucji.

Czy z tym się musi wiązać o wiele wyższa cena? Niekoniecznie. Te proponowane przez naszą firmę są gwarancją najwyższej jakości wykonania, a tym samym – wysoką estetyką, która będzie budzić zaintrygowanie u klientów. Jednocześnie proponujemy atrakcyjny cennik, dzięki czemu litery przestrzenne z plexi, podświetlane czy też nie, będą obciążeniem dla budżetu.

No Comments

Leave a Comment: