Stoisko targowe otwarte czy zamknięte? – wybierz produkt dopasowany do Twoich potrzeb
Jedną z najskuteczniejszych form pozyskania nowych klientów są targi wystawiennicze. To właśnie one stwarzają świetną okazję do promocji, zapoznania się z produktem czy usługą, a także porozmawiania z wystawcą.
Niemniej jest to niezwykła okazja do nawiązania współpracy biznesowej z innymi firmami z branży. Jak jednak zbudować odpowiednie stoisko?
Co wybrać?
Wystawiennictwo na targach to nie tylko sam udział w dużym wydarzeniu branżowym, ale także szansa na zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów, jak i partnerów biznesowych. Firmy zajmujące się projektowaniem i tworzeniem stoisk oferują wiele możliwości. Najważniejszy wybór dotyczy formy – otwartej lub zamkniętej. Na której się skupić?
Główne czynniki
Mając w planach wybór profesjonalnej zabudowy, powinieneś przede wszystkim zdać sobie sprawę z tego, czego oczekujesz i na czym Ci zależy. Kwestie, jakie mają znaczenie to przede wszystkim wielkość stoiska eventowego, to, co ma znaleźć się na stoisku, ile osób będzie je obsługiwało, jak wiele będzie elementów reklamowych i o jakich gabarytach.
Stoisko otwarte, a zamknięte
Gdy projektant zna już potrzeby i oczekiwania klienta, może przystąpić do prac nad stworzeniem zabudowy, zarówno jeśli chodzi o wielkość, kształt, jak i kolor. W tym miejscu także zapada decyzja o tym, czy stoisko ma mieć formę otwartą, czy zamkniętą.
Kompozycja otwarta to forma stoiska, które nie posiada zewnętrznych płaszczyzn zasłaniających widoczność, a tym samym można się do niego dostać z wielu stron, zazwyczaj z czterech. Kompozycja zamknięta jest natomiast formą stoiska wystawienniczego, w której brzegi ekspozycji zabudowane są powierzchniami zewnętrznymi, przez co zapoznanie się z ofertą wymaga wejścia w głąb stoiska. Istnieje także forma pośrednia, czyli częściowo otwarta, która posiada kilka ścian zewnętrznych, jednak nadal pozostawia dostęp do wnętrza z więcej niż jednej strony.
Stoiska otwarte sprawdzają się, zwłaszcza gdy zależy Ci, aby jak największa liczba osób miała dostęp do promocji czy oferty lub gdy przedstawiany przez Ciebie produkt należy obejrzeć z każdej strony. W ten sposób nie ograniczasz do niego dostępu, a stoisko stanowi wolną przestrzeń dla każdego. Zamknięta kompozycja to rozwiązanie, które najlepiej wybrać, gdy potrzebne jest miejsce do rozmowy czy przestrzeń do zapoznania się z ofertą w spokoju i ciszy. Stoisko wystawowe zamknięte nierzadko posiada dodatkowe wyposażenie, np. krzesła czy fotele, dzięki czemu można porozmawiać o potencjalnej współpracy w wygodnej przestrzeni.
PS. Sprawdź kasetony reklamowe znajdujące się w naszej ofercie.
Sorry, the comment form is closed at this time.