Blog

  • 30 paź

    Wszystko co musisz wiedzieć o banerach powlekanych – druk wielkoformatowy

    Wszystko co musisz wiedzieć o banerach powlekanych – druk wielkoformatowy Banery należą do jednych z najpopularniejszych nośników reklamy zewnętrznej i sprawdzają się w większości branż. Trzeba jednak pamiętać o tym, aby baner oprócz przykuwającego wzrok projektu graficznego, odznaczał się również trwałością i odpornością na kapryśne......

    Czytaj dalej
  • 23 paź

    Reklama zewnętrzna – czyli jaka?

    Można się z nią zetknąć, jadąc autobusem, idąc na spacer z psem, czy czekając na przystanku na tramwaj… Reklama zewnętrzna, bo właśnie o niej mowa, jest z nami właściwie od zawsze, a co więcej, nic nie wskazuje na to, aby miała w najbliższym czasie zniknąć.......

    Czytaj dalej
  • 16 paź

    Jak wybrać litery przestrzenne, aby zwrócić uwagę na swoją firmę?

    Jak wybrać litery przestrzenne, aby zwrócić uwagę na swoją firmę? To, czy firma będzie cieszyła się zainteresowaniem ze strony klientów, uzależnione jest nie tylko od sprawnego marketingu czy jakości usług, ale również od tego, w jaki sposób zaznacza swoją obecność pośród innych przedsiębiorstw. Litery 3D......

    Czytaj dalej
  • 02 paź

    Formy kasetonów reklamowych

    Jakie kasetony są dostępne na rynku? Dowiedziałeś się już, co możesz zyskać, decydując się na wybór kasetonu reklamowego. Teraz pozostaje kwestia dopasowania odpowiedniego rozwiązania. Na chwilę obecną na rynku można znaleźć wiele rodzajów tego typu produktów, dlatego nie jest łatwo wybrać ten najlepszy. Najpopularniejsze z......

    Czytaj dalej
  • 20 sie

    Dlaczego warto zainwestować w reklamę na samochodzie?

    Dlaczego warto zainwestować w reklamę na samochodzie? Zastanawiając się nad formą reklamy swojej firmy, warto wziąć pod uwagę oklejenie samochodu, który stale się przemieszcza. Dzięki temu treści reklamowe docierają do wielu potencjalnych klientów, nie generując dodatkowych kosztów....

    Czytaj dalej
  • 26 lip

    Identyfikacja wizualna kluczowym elementem budowania marki

    Identyfikacja wizualna kluczowym elementem budowania marki Czy potrafisz wymienić logotypy znanych marek? Oczywiście, że tak! Właśnie to wyróżnia je na tle innych firm z danej branży. Sprawdź, jak ważna jest spójna identyfikacja wizualna i postaw na widoczne z daleka litery blokowe!...

    Czytaj dalej
  • 20 lip

    Nowoczesna technika reklamy świetlnej – kasetony reklamowe z licem frezowanym z dibondu

    Coraz to nowsze rozwiązania są w stanie przyczynić się do sukcesu każdej firmy, niezależnie od branży. Jednym z rozwiązań, które przyciąga uwagę, jest z pewnością kaseton z licem frezowanym z dibondu. Co to takiego i czy warto w niego zainwestować?...

    Czytaj dalej
  • 16 lip

    Systemy wystawiennicze. Ułatw sobie zdobywanie nowych klientów

    Jak wyróżnić się na branżowych targach? Jak przyciągnąć rzesze zainteresowanych ofertą gości? Nie jest to takie proste, jednak da się to zrobić! Sprawdź, dlaczego odpowiednio zaprojektowane stoisko targowe to klucz do sukcesu!...

    Czytaj dalej
  • 05 lip

    Stoisko targowe otwarte czy zamknięte? – wybierz produkt dopasowany do Twoich potrzeb

    Jedną z najskuteczniejszych form pozyskania nowych klientów są targi wystawiennicze. To właśnie one stwarzają świetną okazję do promocji, zapoznania się z produktem czy usługą, a także porozmawiania z wystawcą....

    Czytaj dalej
  • 01 lip

    Materiały POS – ich rola w sprzedaży produktu

    Materiały POS – ich rola w sprzedaży produktu Współczesny marketing w dużej mierze ma miejsce w sieci i w innych środkach masowego przekazu. Nie znaczy to jednak, że można całkowicie odejść od tradycyjnych form reklamy. Właściwie zaprojektowane stoisko targowe czy ładna ścianka ekspozycyjna w miejscu......

    Czytaj dalej